Wednesday, September 24, 2014

Heim te Jæren

In memory of my mom. A song we used to sing together. A song about Jæren, the place she grew up in, and the place I used to visit every summer as a kid. This song was sung by a soloist in her funeral on my request.

Eg vil heim og sjå en sol nedgang på Jæren
nermed havet, der som bølgjer slår mot strand
For bak havets kant, langt ut i atmosfæren
vil hu farga him len raud med eld og brann
Du vert ett med det du ser, og det du føle
er at du og sol og hav og Jærens land
høyre saman i en solned gang på Jæren
nermed havet, der som bølger slår mot strand


Eg vil heim og gå en lange tur på Jæren
gå langs steingard, finna fram i mark og hei
Der er ingen ting eg heller ville gjer enn
det å rusla slik på barndoms sti og vei
Øve lyng - hei øve mark og mo og myra
og langs strendene med rullestein og sand.
Kjenna vinden, kjenna regnet, kjenna solå
høyra havet  der som bølgjer slår mot strand


Eg vil heim te Jærs og høyra fugler syngja
fylgja lerkå på si flukt mot himlen blå
Alt som plagar meg og alt som vil meg tyngja
det forsvinne når eg fuglane får sjå.
Der er erlå, der er vibå, der er spogjen ja, sjøl
måga skreg er verdt å høyra på!
Ja, med vind og sol og fuglasong på Jæren då vert
livet noge godt å satsa på!

Tekst Svein Inge Arrestad

1 comments :

Hell Nuki said...

Much love, Catharina ♥