Sunday, December 1, 2013

December 1st

24 days til christmas. 2 days til our second year aniversary. 1st christmas without grandpa Baileys around. 1st christmas without my grandmothers december 26th dinner. 5th christmas spent with my beloved. 1st christmas in new fantastic job. 1st christmas with Yul and Bebi.

Hektisk helg/uke. Jobb og katter opptar mye tid. Nå er det desember, og da går også gubben med på å kjøpe julegaver. I går fikk jeg gått igjennom en eviglang liste med ting som skulle gjøres, selv om jeg også tilbrakte store deler av dagen på jobb. I dag har jeg sovet lenge og fått gjort enda mer! Jeg har til og med hatt tid til harrytur til sverige (= tre brett med energidrikk og en haug med godis til kattene). Jeg har satt sammen en julekalender til kattene og mannen har også fått seg en på veggen. Tenk, jeg rekker også å sitte her samtidig som jeg ser på julefilm! Mrs Supereffektiv her!

Vi tenner et hav av lys i dag, fordi det er koslig. Ikke bare ett, som de fleste andre gjør. Jeg tenner tross alt lys for alle i verden, og da er det mer logisk med mange enn få. (Unnskyldningen er at jeg ikke fant billige nok kubbelys.. hmpf)

Kattebebisene er allerede litt over en uke gamle og de har åpnet øynene alle sammen. Emma er helt kjørt stakar. Jeg føler med henne (kattungene er på soverommet vårt, for at vi skal kunne se til at alle har det bra til en hver tid).

Anyhow, da teller vi ned folkens. 23 dager igjen til jul.


0 comments :