Friday, November 1, 2013

Luck

Some of the treasures i find on an everyday basis ends up inside the books im currently reading. Just finished The Phantom of the Opera, and started on it's inspiration, The Hunchback of Notre Dame. Not too fitting for todays Halloween theme, but not too bad either.

Jeg jobbet overtid i dag, burde sove nå for jeg jobber tidlig i morgen. Updates? Jeg har begynt i ny jobb og har derfor enda mindre tid til ting fremover, også er Emma maksimalt drektig og supertjukk. Termin er mellom 16-20 november. Det kommer bilder, jeg lover!

1 comments :

Lene said...

Hehe, vet hva du mener, er litt lei av hele nettsirkuset, men synes det er koselig å ha ett lite sted om jeg skulle føle for å spy ut litt tilfeldigheter der ;) Var jo litt derfor jeg ikke har vært innom her hos deg heller, fallt helt av :P Joda, her går det fint, jeg har blitt alenemamma for Mira, men det går bra likevel :) Lektorstudiet er veldig spennende! Det er bare syntaksen som prøver å ta totalt drepen på meg x)
Ny jobb altså? Hvor er det du har endt opp? Noe spennende? :)