Wednesday, November 6, 2013

Feeling blue

Jeg kom nettopp hjem fra jobb. En fin dag, og uka flyr! Noen julegaver er unnagjort og jeg tenker jeg må pause lesingen av Hunchback of Notre Dame om noen uker, da jeg må begynne å lese A Christmas Carol istede. Notre Dame blir jeg ikke ferdig med, ikke sjangs. Jeg leser bare på bussen, noe som tilsvarer 20 sider om dagen. En bok i dens kaliber koser jeg meg med og bruker lang tid på. Jeg liker den, so far. Litt spesielg å lese en 200 år gammel bok som forteller en "datidens" 300 år gammel historie. Blir noen år siden Quasimodos tid da, ja.

Jeg skal være flink å blogge i helgen! Kanskje til og med på fredag! Det er såå mye gøy jeg skulle ha delt. Jeg må bare ha tid til å sette meg ned med pc'en og ikke bare telefonen. Til søndagen er det seks år siden jeg og Rino ble kjærester! Tenk det! Vi feira allerede i går med middag og kinodate. Hele Marveluniverset begynner å falle i smak egentlig. Det slo meg først i går da jeg så Thor "2".