Friday, September 27, 2013

Mr. Winter is knocking on my door

Okay. Jeg har lite tid til pcn i disse dager, så mobilen blir brukt flittig. For min egen del skal jeg begynne og oppdatere mer her, om så det er kjedelig. Jeg MÅ ha noe å se tilbake på. Så, hvis jeg går rett på sak kan jeg meddele at jeg har fått meg ny jobb og at det kommer til å bli kjempespennende og gøy. Ellers er mammaen min på sykehus og har vært der i to uker allerede. Ting har derfor vært litt opp og ned i det siste. Jeg har ikke alltid rukket å spise, men jeg lever nå ihvertfall.

Frosten er ankommet og jeg har innsett at den nye kåpen min, som dere skulle ha fått sett, ikke egentlig er varm nok. Jeg må derfor lete etter noe som kan fungere som fôring til den. Handskene mine gjør heller ikke susen lengre. Alle disse mangler gir meg en trang til å skrive ønskelister, og de får meg igjen på juletanker. Julegaveshopping må nok begynne snart.

Nå er det bare igjen en arbeidsdag før jeg har fri i hele 30 timer også er det pån igjen med varetelling og full uke. De tredve timene skal bli godt kjenner jeg. 12 av de forsvinner til søvn, men.
Den frostkledde kløveren ble fotografert i morges, rett før jobb. God natt.

0 comments :