Wednesday, September 4, 2013

Flashback to page 35

i started reading pride and prejudice on the plane down to malaga. i tried to read every day, as i brought the book with me wherever i went. only last night i finished the almost 500 paged book. i must confess that i found myself smiling with tears some of the time. it is truely a very modern story for its time. austen is practically laughing at the genre. i liked it. both as a lovestory and as a different story of firstimpressions and 19-century class-england. and no, i haven't seen the film yet.



Beklager engelsken folkens, men noenganger så blir det bare sånn. Tiden flyr, det er allerede nesten tre uker siden vi kom hjem fra spania, nesten tre uker hvor Yul har bodd hos oss. Det er skjedd noe trist og ellers har vi gjort det beste ut av det. Jeg håper på å kunne hente meg inn med blogging snart. Jeg må bare bli flinkere til å disponere tid! Hvis det forekommer skrivefeil så er det fordi Yul løper fram og tilbake på tastaturet mitt.

1 comments :

Torny said...

Se heller serien føst! Den er 1000 ganger bedre enn filmen! Min mening i hvertfall^^,