Saturday, August 17, 2013

Back in my 'oh so beloved' norway ♥

I am finally home. I cannot describe how well the feeling of comming home was. To meet the pets again, so use the same toilets, to smell the norwegian air and to appreciate everything you tend to forget you have on a daily basis. 

Dog vi hadde tatt feil av avgangen på flyet (noe som gav oss en ekstra time) merket jeg konsekvensene av å proppe i meg en kvart melon kvelden før. Toalettbesøk på toalettbesøk på toalettbesøk. Det er hverken lett på flyplasser eller på fly spør du meg. Flyet var i forsinket, men jeg tror ikke jeg har hatt en mer behagelig flytur før. 

Detaljer om sydenferien vår kommer siden, og dere som har fot-fobi får lukke øynene når jeg slenger ut "travelling feet" bildene mine (I all hovedsak bilder av mine føtter). Photoshop er for øyeblikket klikk (med tanke på redigering og publisering av feriebilder), og jeg må bruke den lille tiden min på pc'n på å kode en webside. Det kan med andre ord tenkes at jeg forblir like treg som alltid. Det er jo tross alt tilbake til hverdagen igjen på mandag. 

I morgen henter vi Yul, og jeg håper jo at jeg er smart nok til å ta litt bilder av han til bloggen slik at dere får se. Yul skal være fremtidig pappa til eventuelle barn av Emma og Bebi. Jeg gleder meg veldig til å få Yul hjem! 

 (Hoover image to make it change)

Som jeg kommer til å savne lidl(haha i know), vannmelon, saltvann, sol, firfisler, aircondition, shopping, basseng, tid til å lese masse og kjæresteferiekos.

0 comments :