Sunday, August 25, 2013

always in my heart

Har dere sett noe så herlig før? Jeg savner Baileys så innmari til tider. Jeg er så utrolig takknemmelig for at jeg tok vare på han med så mange minner. Se for en kosegris da! Jeg skal bli flinkere til å dokumentere de tre pusene jeg bor med nå. Emma, Bebi og Yul er noen sære personligheter de også! Bebi og jeg er sammen hele tiden.



Ellers minner denne søndagen meg på veldig mange vanlige helger fra tilbake i tid. Når jeg jobber så mye så glemmer jeg å sette pris på helgene, men denne er skikkelig fin. Det er bare denne søndagen jeg har fri, men det er deilig for det. Nå spiller Rino Splinter Cell Blacklist, jeg har vært på harrytur i sverige og kvelden avsluttes forhåpentligvis med noen katter på fanget og film på skjermen. Kanskje jeg klarer å skvise inn litt fotoredigering, litt tattooskissing for en venninne og kanskje litt bloggings. 

Jeg vil egentlig veeeldig gjerne ha noe å se tilbake til her. De siste 6 mnd er det tynt med materiale her! hmpf.  
God helg alle!

1 comments :

marte said...

Så utrolig søt! Aw!