Monday, July 29, 2013

Lately

Det er sommer, og det er sikkert svært forståelig for de fleste at det derfor er tilnærmet 0 tegn til liv i bloggen for tiden. Jeg ønsker ikke at det skal være slik, for jeg ønsker å ha noe å se tilbake på. Nå reiser jeg til spania kommende lørdag, og i to uker vil det derfor ikke være mer liv her enn det det har vært på lenge. Jeg skal prøve for min egen del å ta masse bilder, og huske å legge dem ut her. Jeg er enda ikke ferdig med bildene fra tyrkia sist høst. Flink? Ikke så veldig... 

I det siste har jeg vært mye ute i det heldige været, jeg har spist is og jeg har stort sett vært på jobb. Denne helgen besøkte jeg pappa og slappa av skikkelig. Jeg har jobbet med en webside til kattene og jeg har gått inn for å se etter en kjæreste til Emma. Jeg har handlet inn de siste tingene jeg kom på at var greit å ha til en to-ukers reise, blant annet et sminkespeil på nille til 1 krone! Jeg er såå klar for ferie nå. Jeg er helt kjørt. Jeg gleder meg veldig, men jeg gruer meg veldig til å dra fra kattene. 

Målene fremover, både psykisk og fysisk er: Vaske alle klær som skal bli med til reisen. Pakke. Bade kattene + klippe klør. Lakke negler. Farge håret. Farge håret til elskling. Jobbe, jobbe, jobbe. Lese ferdig To the Lighthouse av Virginia Wolf. Finne ut hvilke bøker jeg skal ha med til reisen. Lade alle kamerabatterier.

(Hoover image for original photo)   

Bloggens design er forresten defekt for tiden. Det har vært det leenge, men jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg fikser det. Det resulterer nok i at tab-vinduene med informasjon i menyen blir delt ut i egne div'er. Det er veldig upraktisk at man ikke skal kunne se tag'ene i bloggen. Det er ytterst forvirrende å prøve å forstå seg på noe som helst av kodingen foreløbig. 

Jeg hadde noen mål for 2013, en av dem var å lese mer, en annen var å tegne mer. Akkurat nå ser det ut som om lesing har erstattet både tegning, fotografering og blogging. Jeg skal se hva jeg får gjort med den saken. Jeg skal prøve å fokusere på inspirasjonen! Pc'n er bare ikke like lett å sette seg ned ved etter en lang vær når fuglene synger ute og det er fint vær.

1 comments :

Draupne said...

Kos deg masse i Spania! Gleder meg til å se bilder. :)