Monday, July 15, 2013

Bebi and Myself

She's such a camwhore. (blaming her for the idea ofcourse.) I love my new sweater so much I want to buy a second one in black or blue.

(Hoover the images to see other images)

Livet er veldig fint for tiden. Ihvertfall hodet mitt i livet. Ariel ble avlivet i dag. Hun ble svært alvorlig syk spontant over helgen, og uten reaksjon på hverken smertestillende eller antibiotika fikk vi i dag vite at hun hadde bilyd på hjertet og ikke var å redde. Jeg har kjent og sett hjertet hennes løpe løpsk før, men jeg har bare anntat at jeg selv er dårlig på å lese hjerterytme. Det fikk vi i dag bevist. Hun var glad til siste stund, og selv om jeg ikke fikk vært med henne da hun sovnet inn kjente jeg når hun dro. Verdens beste Ariel.

Utover det skal ikke bloggen i dag bli for personlig. Jeg nyter sommeren for tiden. Jeg jobber mye og bruker resten av fritiden min på været, dyrene og familien. Spilling og en kinotur i ny og ne kommer også med selvfølgelig. World War Z gjorde inntrykk på lørdagskvelden, og jeg ser frem til kommende helg, min andre frihelg på evigheter.

Bøkene jeg bestilte daler én og én ned i postkassa. Ingen toll og Catharina er superglad. Jeg klikket senest hjem 5 nye titler også, hvor 1 av dem var World War Z (ikke å få tak i i Collector's Library sine fine små, men det skal bli spennende å lese uansett!) Nå har jeg et megadilemma på hva jeg skal ha med meg til Spania i august. Moby-Dick er jeg garantert ferdig med til da (jeg leser kun når jeg kjører buss frem og tilbake fra jobben. Derfor bruker jeg litt lenger tid enn normalt).

4 comments :

Encyclopédie Thanatologique said...

Your cat is lovely ! ♥

And your sweater is amazing. I love it.

Fainting Spell said...

Two beauty! hehe

LITZIUMWORLD / alternativ norrländska said...

sv: jaha! åh, ja den är så himla bra. :)

Lene said...

Nydelig genser, nydelig katt og nydelig dame! Masse kjærlighet til dere og Ariel!