Sunday, May 12, 2013

Welcome to Skyrim part IV

Det er mye jobbing for tiden, og en del jobb når jeg kommer hjem. Jobben på jobben er gøy da, jobben hjemme er ikke fullt så givende. Når jeg ikke jobber, spiser, sover eller trener ser jeg på Flapjack på cartoon network, Miss Marple på dvd, eller så spiller jeg Skyrim. Endelig har jeg blitt kvitt den ene mod-en som fikk spillet til å krasje. Disse screenshot'ene viser også litt av DLC'en Dragonborn, den er kul, men jeg har en bug i den og det suger. Og ehe, det er alltid den samme karakteren jeg screencapper, Ja'Zirr. Han forandrer utseende i ny og ne, men det er alltid han. Og er det ikke en kul Mod å ha bytta ut månen 'Masser' fra The elder scrolls universet, med jorda og mars? I like.

Elskling er snart ferdig med filmen sin, og jeg jobber med et platekover. Hele neste uke blir også jobb, og noen dager er ganske utfylte med alt som skal gjøres. Kanskje vi rekker Star Trek på kino? Og plutselig er det 17.mai og deretter mer jobb og forhåpentligvis en date med elskling etter alt arbeidet. Dyra har det fint og vi minnes Baileys hver dag. Bebi minner litt om Baileys, og Emma høres veldig ofte ut som han.


















































0 comments :