Friday, May 31, 2013

Villgress

Hei igjen i bloggen. Før jeg deler bildedryss fra lenge siden, tanker, hverdag og innkjøp (som jeg sikkert utsetter enda litt lenger) må jeg spørre dere om en tjeneste. Det har seg slik at min manns far spiller i et band. Jeg er i gang med å lage et platecover + booklet til den neste plata deres, men poenget nå er at de er med i en konkurranse på Bandwagon. Det jeg vil at du skal gjøre nå, er derfor selvfølgelig å stemme på Villgress! De ligger foreløbig på 3. plass, men er nesten 100 stemmer unna 1.plassen. Det hadde derfor hjulpet stort om dere der ute vil hjelpe med å pushe dem fremover. I utgangspunktet er det jo en konkurranse for å kåre den folket liker best blant bandenes låter, men det er selvfølgelig blitt en konkurranse hvor den med størst nettverk av venner som stemmer som vinner.  Villgress hadde vunnet om det ikke stod på vennekrets, faktisk!


Så, please, please, please, stem på dem!

Lik dem gjerne på facebook også, for de er kule. Kanskje dere får se plata når jeg er ferdig med den! (eller bilde av det ferdige resultatet, for jeg skal selvfølgelig kjøpe plata!)

Ellers forresten, så er det jobb, jobb, jobb, sol og regn (fantastisk) og snart tar jeg meg sammen og tar litt bilder og oppdaterer bloggen gjevnlig. Jeg vil ha en sommer 2013 å se tilbake på!

2 comments :

Draupne said...

Jeg har stemt! Håper de kommer på topp:)

Catharina said...

Genialt, tusen takk!! :D Håper jeg og!