Friday, May 17, 2013

Gratulerer med dagen!

Jeg er nettopp kommet inn etter en liten feiring som i all hovedsak bestod av sosialiteter og gastronomiske påkjenninger. Jeg har med andre ord snakket med gamle og nye bekjentskaper og spist. Av en eller annen grunn er jeg dødtrøtt i skrivende stund. Kaffe anyone? 
     Da barneskolen her jeg bor er lagt ned hørte jeg ingenting til korps da jeg våknet klokken 7 i morges. Den eneste 17. mai følelsen jeg fikk var på en barneskole der nabogutten går. På jessheim var det såvidt folk. Egentlig veldig deilig, men det var med andre ord ingenting som skrek "Norges nasjonaldag", annet enn NRK 1 i fire timer før vi dro ut.

Jeg har halvveis prøvd å blogge de siste dagene, men det blir bare halvferdige blogginnlegg som jeg glemmer å publisere. I morgen er det jobb før jeg får helg jeg også. Planene er da å se masse film, og forhåpentligvis noen av de nye som er blitt med hjem de siste dagene. Jeg tenker jeg fyller noen blogginnlegg med innkjøp i nærmeste fremtid, så har jeg det litt gøy med dokumenteringen. Ehe...

0 comments :