Friday, May 3, 2013

fruitbar equals breakfast

Denne seige fruktbaren er dekket med hærlig mørk sjokolade som jeg unnet meg denne fredagsmorgen. Magen som relativt sent fikk servert frokost, ble snart enda mettere av reddiker, jordbær og druer. Jeg har egentlig masse å gjøre i dag, men akkurat nå føler jeg meg helt slapp og ute av stand til å gjøre noe som helst. Det kjennes ut som om jeg er i ferd med å bli syk, men jeg nekter. Da sover jeg heller litt. Emma har skjønt tanken og ligger opp-ned ved siden av meg nå.

Anyhow, jeg stikker innom bloggen for å si hei.

4 comments :

Lene said...

Den så ganske så nam ut! Håper du blir i bedre form kjære du, det er ikke noe gøy å gå rundt å skulle føle seg slik! Har jeg forresten nevnt hvor EPIC jeg synes designet ditt er om dagen? Rålekkert! Om jeg har nevnt det fortjener det å nevnes igjen, wicked rett og slett :D


sv: Jeg og kommentarer har ikke akkurat vært noe å skryte av i det siste, så no worries ;) Har rett og slett ikke hatt tid til overs for internett på en stund, ikke sånn skikkelig tid til å sette seg ned og lese og kommentere. Håper på litt mer tid fremover nå, savner å få med meg oppdateringene fra deg og dine! :)

Gardeballet var så gøy! Yndlingskjolene å skoene vettu ;) Vondt som bare F i føttene etterpå, men vel verdt det! :D Skallegenseren er superenkel å lage, googlet bare litt rundt og fant bilder, tegnet opp på innsiden, klippet det ut og strakk litt i stoffet and voila! Du hadde vært rå i en slik genser! :D

Ellone said...

That looks so yummy :) Hope you don't get sick! I currently am and it's a hustle when the weather is so nice :(

▲ FLO FEAT ▲ said...

Thanks for your comment SO much !
The answer is on my blog :)
Have a nice day !

Fainting Spell said...

With chocolate? :)