Thursday, May 2, 2013

20% avslag, rabattkode

Lønning har nettopp ankommet og jeg bruker annledningen til å handle på internet. Du vet, sånne viktige ting... Anyhow, da jeg hadde handlet ferdig på BliVakker.no (som forøvrig har fri frakt) etter at jeg selvfølgelig hadde sjekket produktene jeg skulle ha andre steder på nettet, med tanke på pris, fikk jeg en link som viser til en kode som jeg kan få lov til å dele med folk. Jeg fikk sørgelig nok ikke handlet noe på rabatt, men det skal ikke hindre dere fra å få handle på rabatt! Hvis du klikker deg inn her, får du en kode som du kan bruke innen et hvis tidsforløp, 2 dager og 13 timer akkurat nå. Du får 20% avslag med denne koden! Jeg skulle veeeldig gjerne hatt 20% avslag på mitt kjøp... men det får kanskje bli en annen gang?

Foreløbig kan jeg anbefale redkens curvacious hvis du vil fremheve krøller og likevel holde det under kontroll. Ihvertfall ut ifra de produktene jeg allerede har fått den glede av å prøve. Balsamen har jeg ikke prøvd, men jeg håper og tror at den er noenlunde lik hårkuren. Og ringlet-produktet er en gel til styling. Jeg ville prøve noe nytt selv om jeg er fornøyd med full swirl-produktet. L'Oreal produktet er et kjempegodt serum å spraye i håret i det det lufttørker, jeg opplever at det hjelper veldig på at håret krøller seg frivillig og holder seg sånn. Det ser veldig naturlig ut, og føles naturlig i forhold til å ha håret fullt av stylinggel. Jeg har med andre ord kjøpt L'Oreal varianten før! Jeg bestilte nettopp hjem de øvre varene, men har god erfaring med de nedre varene også.

Biosilk er et balsamerende produkt du kan la være å skylle ut om du vil. Du sprayer det på og masserer det inn i håret. Det eneste produktet av de jeg har bestilt som ikke har noe med krøller å gjøre! Jeg tror det produktet er på salg nå, 30%, så med koden min på 20% vil den kun koste halvparten så lite som den i utgangspunktet kostet!

Kjipt at jeg selv ikke fikk brukt denne koden, men du må veldig gjerne gjøre det fordet!

0 comments :