Tuesday, April 23, 2013

sugar in the mornin'

Jeg har allerede klart å dytte i meg 125 gram med blåbær. Sånne bola blåbær. Noen er jo nesten på størreslse med små druer! Det er en skummel verden vi lever i. Tenk, jeg blir redd bare jeg ser bola grønnsaker; tenk så mye annet jeg blir redd av! Ellers har jeg sovd og drømt at jeg ble spist av en bjørn mens jeg prøvde å redde en liten asiatisk jente. Jeg har renset kattedoer, ehe festlig å meddele, og jeg har vært ute i shorts og gått en kort tur. Turen ble kort da det viste seg at shorts var litt vel ambisiøst. Jeg hadde fått en pakke i posten og turen ble vel egentlig så kort fordi jeg var utålmodig og ville åpne boksen. I den lå det fire små gensere, en sløyfe og et tørkle. Klær til kattene! Først var jeg redd ingen skulle passe dem, men Emma var jo nesten for stor! Bebi drukner litt i dem, men hun er ihvertfall vandt med å ha på seg klær. Sammy, som jeg ikke har snakket om på en stund bor dessverre ikke her lenger og klærne jeg bestilte til han får bli Bebi og Emma sine. Sammy dro samme dagen som vi fikk Bebi, jeg har bare ikke orket å skrive noe om det for det er veldig sårt.



Jeg drar på jobb om noen timer, og før den tid skal jeg rydde, trene og pakke med meg tomater til jobb. Katteklær får dere nok se snart. Jeg har fått en pakke fra Cdon.com også! wee

3 comments :

Katrine said...

Haha, bola blåbær xD Bra måte å beskrive dem på.

Dilan Dilir said...

mmm så gott med blåbär! ♥

Draupne said...

SV: Takk, fine du!<3

Ah, blåbær! Nom!