Wednesday, April 24, 2013

so long ♥

Endelig hjemme fra jobb! En givende dag som har gitt meg vondt i beina. Vi har en intern bingo-konkurranse på jobben, og i dag fikk jeg bingo! Jeg er supergira, ehe. Nå skal jeg prøve å få i meg noe mat før jeg slokner. Jeg satt vekkerklokken allerede klokken ni i kveld, til 0600 i morgen. Timene minker as I write. Da skal det dusjes, deretter skal jeg drasse meg meg et tungt stativ, levere det hos min kjære far, så skal jeg på jobbmøte og deretter stresse med å skvise noen blanke mynter ut av en seddel før jeg setter meg på toget (avhengig av om jeg får skaffet mynter til togbillett), på vei hjem til mamma som er hjemme fra sykehus ♥ 

Da er jeg ikke tilbake i bloggen før tidligst fredag, og senest lørdag kveld etter jobb. Ha en fin resterende uke!

2 comments :

Kat said...

The gaze of your cat is epic here haha

marte said...

katten din er så herlig! <3