Wednesday, April 24, 2013

Seven Phsychopaths

Embrace yourself: This is my new favorite film. Spoiler alert: screenshots of the film under.


Jeg ble helt sjokkert da elskling kom hjem med Killing Them Softly OG min absolutt nye favoritt Seven Phsychopaths på releasedatoen. For en fantastisk film! Så utrolig mye genial dialog, geniale karakterer og en fantastisk og korka historie. Jeg ler så jeg griner når jeg ser den og jeg verdsetter hvert eneste øyeblikk, hver eneste gest av skuespillerne og hvert eneste bilde. Filmen er ikke bare fantastisk manusmessig, men den er vakker også (hvis du klarer å se etter). Bildenes skjønnhet synes ihvertfall godt når dere kun ser screenshotsene under og ikke selve filmen.


Jeg har lenge hatt filmen In Bruges som en favoritt høyt oppe på top 10. Og In Bruges er Martin McDonaghs debutfilm, og Seven Phsychopaths er derfor intet mindre enn Martin McDonags nyeste og andre film. Tenk å lage en så annerledes, men likevel så fullbyrdet andre film?! Jeg er helt i ekstase. Denne filmen er GENIAL. Og kjenner jeg noen av dere så godt som jeg liker å tro, så er det flere av dere som vil sette pris på en korka historie om en manusforfatter som skriver historien om Syv Psykopater, mens de opplever en phsyco historie som på sett og vis faktisk er ganske realistisk, og ikke minst oppleves realistisk gjennom fantastisk skuespill. Og ikke glem at filmene jeg liker ikke serverer seg selv på sølvfat, vil du le må du nesten jobbe litt for det selv også.

Filmen er også åpen for at du skal kunne føle sympati og felle en tåre også mellom alt kaoset.

← scroll →




































br />















br />


























← scroll →

Jeg klarte ikke bestemme meg for om jeg skulle ha den selv-rullerende bildeviseren eller denne, men det ble denne, sånn i tilfelle noen her ikke vil se bildene, så skal de ikke begynne å danse uten forvarsel. ehe. Dessuten er det ganske mange bilder, og det går fortere å scrolle i denne. Jeg hadde tekst i starten, men det sugde så jeg fjernet den og fortsatte screencappingen. 

Nå stikker jeg på jobb!

2 comments :

Encyclopédie Thanatologique said...

this movie was one of my favorite from this year ! i saw it with my boyfriend and we spent such a good time. Tom Waits is just perfect in it and the dialogues were perfect. Some moments were incredible and i'm glad i decided to watch this movie.

i don't understand anything from your article but i'll try to translate it better next time.

Villfaren said...

DIGGER (noe som i seg selv er særs sjelden) denne filmen og er helt enig i det du skriver. Fantastisk stykke film. <3