Thursday, April 11, 2013

Septum ♥

Sitter å småsipper over nesa mi som gjør vondt akkurat nå. Jepp, septum. Jepp, rett stang. Jeg vil ikke at det skal synes skjønner du vel. Planen er å la det gro og utvide! Gleder meg, og gruer meg. Nå er ihvertfall den verste biten over! Stanga jeg har i nå er veeldig lang og irriterende og jeg skal bytte allerede i morgen om det ikke er hovent. whoop. Menne, hvorfor fortalte ingen meg at septum var så sinnsvakt dyrt? Jeg antok en helt annen pris enn den jeg ble presentert! Tenkte det ikke var vits i å spørre om prisen først, og jeg er glad jeg ikke gjorde det. Jeg hadde ikke gått frivillig inn i et torturkammer for så å legge igjen en så tjukk sum med penger altså. Hmpf. Er fornøyd dog, får god behandling og har piercet meg der før og det kjennes så trygt ut som det overhode kan. 

Og ja, jeg oppdaget at det gikk ann å ta bilder med webcam direkte inn i bloggen. Therefore I did. Nå har jeg lyst på muffin eller bakevarer, men butikken stenger om 5 min og jeg rekker ikke løpe bort. Kanskje like greit på en torsdag.. å droppe bakevarene altså, ikke løpingen.

Kaldt, sitter i teppe og lener haka på knærne. Haka blir sår av slikt over lang tid.
Du ser såvit den ene kula i neseboret mitt der. Ehe.

3 comments :

Torny said...

skal du fotsjatt ha philtrumen?:) hvor stort har du tenkt å utvide en? når du har nådd målet ditt, skal du la den synes da?:) fhjo! masse spørsmål:P

Catharina said...

Torny: ja, philtrumen eller medusaen skal jeg ha. Det er favoritten!

Jeg har ikke tenkt til å utvide så mye, bare 3-4 mm.

Jeg vet jo ikke om 3-4mm vil se ut slik jeg vil, så jeg når målet mitt når det er blitt seendes ut slik jeg vil! :) Jeg har den kun for å senke nesa og lage bue under nesa, så jeg skal bare ha i en liten plugg når jeg er ferdig, den skal ikke synes! :)

Torny said...

Ah! hadde jeg aldrig kommet på å tenke at man kunne forandre nesa med en septum! morsomt!:)