Monday, April 29, 2013

runners

Ok, jeg vet at lissene er neongule og at de alt i alt ser ganske teite ut, men de er gode! Jeg lover! Jeg har løpt på noe som hører til på et museum i evigheter, og for å være helt ærlig så har jeg ikke løpt mye i det siste av den grunn. Jeg har ikke behov for noe dyrt noe helt enda, for den motivasjonen er bare skummel. Disse fant jeg på skoringen tror jeg, knappe 299 kroner. Det var salg da jeg handlet, så de kostet meg litt over 200 kroner. Jeg tok dem med på en tur med Ariel i går, og de er kjempegode! Kondisjonen min derimot er ikke helt på topp, Ariel sin derimot. Det blir forhåpentligvis mer jogging fremover, og nå skal jeg dra fram sykkelen også!


Jeg kjøpte en GTA pakke på steam i går som inkluderer alle GTA spill (minus to DLC'er). Nå skal jeg derfor spille litt før jeg drar på jobb.

2 comments :

Katrine said...

Syns de er fine jeg :) De ser litt vår ut.

Saritschka said...

Hey girl!

It's a pity, that I don't understand the text!

But I wanted to invite you to my Thank-you-readers-OASAP-giveaway! :D I would be very happy, if you'd join it!
ttp://saritschka.blogspot.de/2013/04/oasap-giveaway.html