Monday, April 22, 2013

monday off

Med en fridag som start på en ny uke bestemte jeg allerede i går kveld at jeg skulle møte elskling når han var ferdig på jobb. Jeg våknet da elskling dro og la meg like enkelt til å sove igjen. Jeg har vært litt uggen i kroppen i dag, men jeg har hele tiden bare tenkt at jeg er støl etter trening. Da jeg våknet fløy tiden og plutselig måtte jeg bare hive på meg klær og leppestift og løpe til bussen. Jeg glemte kameraet, og derfor vil ingen være vitne til min nye superkule maxikjole, og forøvrig resten av antrekket. Endelig kunne jeg ta i bruk JCampbell Lita skoene mine igjen uten å tryne. 

Jeg gikk rundt med en bok i hånda helt til elskling møtte meg, for jeg hadde ikke stor nok veske til alt. Følte meg likevel litt fin mens jeg bar på den gullembalerte, røde boken. Da elskling kom fikk jeg endelig mulighet til å konsumere mat. Da min forrige lønn gikk med på å kjøpe en liten nakenkatt har jeg vært blakk hele måneden. Vi startet med en softis til Rino før vi tok runden på senteret (som jeg allerede hadde tatt). Nå var jeg blitt så kvalm av å være sulten at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Vi skulle i utgangspunktet bare ta en kaffe, men jeg måtte helt klart ha mer. Salat på meg og pizza på elskling. Parmesan-dekket. Nam.  

Jeg dro med meg grønnsaker og blåbær hjem for å være rustet for resten av dagen, men jeg har vært helt kake og hadde egentlig bestemt meg for bare å bli liggende. Hodet mitt kapitulerte da jeg satt i gang med å skrive dette, og jeg har måttet innta 1g paracet for å dempe dunkene. Planene var store på treningsfronten i dag, men det er heller blitt til at jeg bare har ligget her. Kjedelig, sant? Litt koslig var det dog tidligere i dag på senteret, da elskling var på toalettet. Det gikk en mann forbi meg som unnskyldte seg og sa at jeg var veldig vakker, og at jeg skulle ha en fin dag videre. Jeg tror det var leppestiften min som gjorde meg ekstra fin i dag, det føltes ihvertfall sånn. Er den ikke fantastisk? (hele denne hendelsen fikk meg til å føle meg litt bedre, for jeg har et blinklys av en kvise i panna som jeg har vært redd for at folk skal se.. eheh) ↓

Og jeg hadde altså ikke på meg denne forferdelige genseren ute i dag!!! Maxikjole med en magekort grå genser over, skinnvest og sort tubeskjerf. Med håret utslått selvfølgelig.

6 comments :

Ainhoa said...

Sometimes it's necessary take a break.
Beautiful ^^

Avarquare said...

GOOORGEOUS ! SOM FAN! <3

Fainting Spell said...

uh! I'm watching a beautiful girl! haha

Villfaren said...

Ikke rart herremannen stoppa, for å si det sånn. Dritfin!

Catharina said...

<3 Takk, alle!!!

Saritschka said...

Thank you so much for your lovely comment, girl! :)

Did I ever mention, that you're such a gorgeous beauty!? You have beautiful eyes and stunning lips! :)