Wednesday, April 24, 2013

Katteklær - Bebi

I går fikk jeg en av to pakker i posten fra MiniInTheBox.com. Dette betalte jeg under 200 kroner for, og holdt meg der bevisst for å unngå tollkostnader. De tynne genserne kostet kun 21 kr stk og de større kostet omlag 40 kroner. Jeg kjøpte alle artiklene på salg og brydde meg derfor mindre om hvordan de så ut og mer om prisen jeg gav for dem. Jeg syns jeg gjorde nok ved å holde meg unna jule-relaterte klær ihvertfall! 

Lille Bebi er godt vandt med å ha på seg klær, og selv om hun drukner i denne varianten med hette, så takler hun å gå og hoppe og gjøre vanlige aktiviteter i den. Emma derimot skulle rygge ut av plagget med en gang hun fikk det på seg, og da jeg satt på henne en med hette på fikk hun hetten foran ansiktet og begynte å krasje rundt. Emma skal derfor øves opp litt, og hun sover derfor ikke med klærne enda. Babyene mine får ikke lov til å fryse! Jeg husker ikke hvilke av disse som var hundeklær og hvilke som var katteklær, men alle er i str XS, og den blå og Spoiled princess genseren er veldig små i størrelsen. 

Jeg venter en bestilling til derifra, for denne bestillingen var i utgangspunktet til Emma og Sammy. Den andre bestillingen får bare komme, det er bare gøy å ha litt å skifte med selv om tre katter ble redusert til to! MiniInTheBox har forsåvidt mye annet gøy også. På min kommende bestilling venter jeg en vantett kamerapose (som var for billig til å være genuin), men jeg gleder meg til å prøve og se om den faktisk er vanntett. Vanntett nok til at jeg tør å ta med meg kameraet ut i pøsregn hvert fall.


















1 comments :

Lene said...

Jeg får så lyst på en såder skjønn nydelig liten kattepus når jeg ser disse! De er så skjønne! Klærne var jo passe nusselige også! :)