Sunday, April 14, 2013

From that to this

Noen har kaaanskje lagt merke med det allerede, hvis ikke ser du det jo nå. Bloggen har fått nytt design igjen. Endelig lyst og fint. Jeg har lengtet etter et lyst design i evigheter, men jeg har liksom aaaldri blitt fornøyd, samme hva jeg har prøvd. Nå derimot, nå er jeg mer fornøyd enn noengang. Under er det screencap av hvordan Star Wars siden ser ut, da det er/var slik hovedbloggen så ut engang. Star Wars siden skal nok ikke forandres med det første, jeg anser det som "the dark side of the blog" fremdeles.

Smådetaljer vil bli forandret i hovedbloggen med tiden. Menyen og headeren skal ihvertfall knotes litt med før jeg er helt ferdig, så får vi se hva det blir av Star Wars bloggen med tiden. Baileys trives med rødt lasersverd, så jeg tror ikke det vil kle det hjørnet av bloggen å bli lyst.

Nå er jeg klar for våren!


//As you might have noticed, I've changed the design of my blog again. The Layout is still the same, so you will hopefully not get any hard time to figure it out this time. I went from something like this, screencap of the Star Wars corner as it still is (not going to change it, not yet. I like how it's the dark corner kinda. And as Baileys has a red lightsword I'm thinking of leaving it as the Dark Side.) This time I am actually very happy about the outcome. 


Bits and small details will be fixed as I go along. The menu will propably be changed, as well as the header - atleast add more details to it.

4 comments :

Magda said...

me LIKE! :)
hello there you gorgeous creature <3 hope you are well!

▲ FLO FEAT ▲ said...

I LIKE THIS NEW ONE SO MUCH !

Aleks Crément said...

This one looks pretty... as the old one!Love your web design taste as always!

Catharina said...

Im glad you like it! It sure took a while! heh. Im very pleased myself for once! :)