Sunday, April 14, 2013

bebi sleiker foten

Bebi og elskling sover nå. Jeg takker pc'n for meg og vier 100% av min oppmerksomhet til National Geographics UFO-dokumentar. Det er litt interessant, det skal jeg innrømme.


Liste over hva jeg har spist i dag: To seige brødskiver med leverpostei. Brødskive er det lenge siden jeg har spist - og uten kornete brød ble ikke det nye møtet noe vellykket; appelsinsjokolade. sånn du kakker i gulvet for å splitte. 12 kroner. mmmm; rød saft, minner meg om barneskolen og de stygge tjukke flaskene med rød kork; kick, sånn myk lakris vet du vel. dét er godt det. 

I morgen skal jeg endelig lese mer om Captain Nemo, Ned Land, Professor Aronnax (& his manservant Counseil). Jeg leser den (20, 000 leagues under the sea) bare på bussen og når jeg venter. Det er litt tergende, men hjemme leser jeg Sherlock Holmes. Det er fra i morgen av at elskling begynner filmingen av filmen sin. De skal skyte hele uka og jeg rekker bare å bli med på onsdag. Håper jeg.

12 comments :

Villfaren said...

// Tusen takk!:) Haha, dette er rimelig ujevnt.. Må bare lære meg å slappe av og gi faen i å strikke stramt.
Du kler da alt enkel sminke, fine deg! <3

Catharina said...

Villfaren: det ser ihvertfall ikke ujevnt ut! Thats the point! :D Ja, jeg prøver alltid å tenke at jeg må slappe av, men da blir det bare så stramt at jeg får vondt i fingrene. bleeh

Annaal said...

Svar: Ah, jeg setter pris på god kritikk (og dårlig, vel å merke). Jeg snakker aldri om bloggen til andre, selvom jeg faktisk en sjelden gang møter mennesker som kjenner meg igjen på grunn av den. Litt spesielt og sårt, men også litt gøy.

Føler med deg. Musikk og dyr fyller mye tomrom. Her for et par timer siden krøp Snorre (katten) innenfor genseren min og bare satt der. Det skjer sjeldnere og sjeldnere, men kos er det. <3

Catharina said...

Annaal: aww, inni genseren! Jeg har aldri opplevd dyr med pels som liker å ligge intil hud. Såå nydelig da <3

Anna P. said...

What a cute kitty. My phone doesn't translate Norwegian so I will have to check back later on my laptop but it's a cute kitty nonetheless. I used to take care of one of these as well :) and now on to your comment on my blog lol

I hope you can read my blog well enough with the translater. I have been thinking about writing in English as well but I don't have enough none German readers lol glad you found my blog and are participating in my "show me your blog" section :)

Annaal said...

Svar: Ah, jeg kan prøve å sjekke etter om jeg kan gjøre det manuelt. Det rare er at jeg ikke har forandra noe i CSS'en til bloggen. Jeg har bare brukt det vanlige designetverktøyet som blogger har å tilby. Men det er sikkert bare å prøve seg frem. Skal vel ha noenlunde samme skriften overalt her, så det blir ikke noen stor kunst å fikse det. Men takk for hjelpen. :)

Koden man skriver inn for å kommentere? Det veit jeg faktisk ingenting om. Prøvde å sjekke på settings, men fant ingenting. Haha, silly me.

Octapolis said...

so beautiful! he looks like a baby! ;o)

Catharina said...

Octapilis: haha, it is a baby! :D A 6 month old kitten named Bebi <3

Octapolis said...

oh cute! i was thinking it´s baileys... however, cute anyway! ;o)

Catharina said...

Octapolis: aww i wish it were. Baileys passed away in the end of january :/

This little one is filling out the empty space though <3

Octapolis said...

oh sorry... i didn´t know that.

Catharina said...

Octapolis: aww, its ok! :) Atleast he lived a long life <3!