Saturday, April 27, 2013

akkurat slik en lørdag skal være

Opp på jobb og avslutte med en shoppingrunde før jeg fartet hjem med både lørdagsgodt og joggesko i boks. Dobbeltmoralistisk, eller hur? Jeg har handlet drit i dag, men jeg klarer ikke få i meg mye sukker før jeg blir kvalm og dårlig, so I guess I'm lucky like that. Da kan jeg ikke spise så mye uansett hvordan jeg vender på det. Den siste uken har jeg bare spist frukt og grønt bortsett fra den ene middagen hos mamma og pappa med laks og pasta. YUM. En av mine favoritter som jeg en dag skal være så kul å blogge om.

Da jeg kom hjem gikk jeg og elskling en tur i det fine været og jeg kjøpte is og fiskegrateng på salg. Når jeg skal orke å spise det spørs jo igjen... Jeg tar en liten oppsummering på materialistiske innkjøp og kupp jeg har gjort i dag senere. Nå er jeg limt fast på samme spotten, og det har jeg vært siden jeg så Miss Marple for over en time siden. ehe...

Nå begynner bloggens 101 faovirte films å bli ferdig, og den kan komme i løpet av kvelden eller morgendagen. Jeg skal slappe av som resterende gjøremål denne dagen; det kjennes ut som om jeg trenger det. Joggeskoenes jomfrutur får bli i morgen! Gleder meg, jeg fikk den til og med på salg så heldig som jeg er.

Jeg har forresten falt skikkelig for klær med aztec-inspirerte prints. Gjerne i farger, egentlig. Disse er ikke lenket, men nr 1 og 3 er H&M, nr 2 er topshop tror jeg, men jeg har kjøpt en lignende en på bikbok. Dessuten har vi et dødskult skjerf på jobben i beige og brunt med turkis og oransj som jeg bare ha når jeg får råd! gina tricot har et kult aztec-printet tubeskjerf, men det har kun mønster på den éne siden og det er vanskelig å få det til å ligge så mønsteret syns. Sort/hvitt, forresten. Tips meg gjerne om du vet om noe sted som har noe kult med aztec-print. Jeg mener å si jeg har sett en fargeglad cardigan på carlings, men det er tilbake i vinter. Jeg mener å huske at den var litt dyr også, men kanskje jeg har flaks og at den er på salg nå?
Kanskje jeg får sett en film før jeg slokner. Jeg så The Intouchables for andre gang da jeg var hos mamma og pappa. For en hærlig film. Mamma lo så hu skreik og pappa humra ofte.

0 comments :