Saturday, March 30, 2013

God Påske!

Jeg har nettopp bladd litt i arkivene i bloggen. Jeg skulle ønske jeg kunne blogge like ofte som da. Kanskje like inspirerende også. Om det så er inspirerende - det er ihvertfall mer inspirerende enn ingenting. Kameraet er sendt bort til reparasjon, og det ser ut til å ta litt tid. Jeg nekter dog å betale, for feilene ved kameraet er ikke påført og skal gå på garanti. Døde pixler. Hate it. 

Tiden flyr og jeg tenker mye på tiden med Baileys. Sammy opprettholder ikke den samme greia som Baileys, selvfølgelig, men det forventer jeg heller ikke av ham. Der Baileys skrek og helst bare ville spise eller sitte og kose, der gjør Sammy alt han kan for å tøye grenser. I hovedsak, så river han ned ting. Når du kjefter, står han bare og skriker mens han prøver å smile og si unnskyld. Dette er dagtid, på nettene er han mer rolig enn Baileys. Sammy nøyer seg med å ligge mellom beina mine, og der ligger han rolig hele natten. Flytter du på han uten at han skjønner hvorfor derimot, skriker han. Som om han roper "hvorfoooor?!". Han er en sær karakter i seg selv. Jeg bærer dog på en liten hemmelighet som snart vil bli presentert. Jeg gleder meg helt infernalsk mye. 

Nå som jeg er i gang med updates kan jeg røpe at Emma har hatt mannebesøk, Rinahbelle sliter stadig med å slikke på seg byller, Qiara har hatt en eller annen form for et anfall og jeg har vært på harry tur til Sverige. Alle dyra har det tilsynelatende bra nå, og vi håper at sollys kan inspirere Rinahbelle litt. Hun virker allerede mye mer glad, som om hun tidligere har hatt vinterdepresjoner.

Poenget med dette innlegget skulle være å ønske alle en god påske, og å innrømme at jeg slo hull på påskeegget mitt allerede i går. I dag har jeg mest lyst til å bare sitte og spise godteri og se film, men vi skal migrere til en dobbel familiebursdag om knappe tre timer. Rino er ute av huset og jeg burde sette igang med å pakke inn gaver og sminke meg. Som sagt vil jeg heller bare ha en katt på fanget og kose. Hadde jeg hatt kattebånd liggende hadde jeg tatt Sammy med på tur. Jeg holdt på å kjøpe bånd i sverige, men jeg skal ha to stk liggende etter de første kattene jeg hadde som liten. Sebastian og Sascha. Sebastian er fremdeles babyen min forresten. Det hender jeg drømmer at han er kommet tilbake til meg.


Har dere forresten noen forslag til oppdretternavn som kan være kult, så kom gjerne med det. Jeg bygger en webside for kattene, og jeg trenger sårt et fengende navn.

0 comments :