Wednesday, February 6, 2013

wishlist 2013

Det føles ganske rart å blogge om noe så materialistisk som ønsket etter objekter, særlig da det er så få dager siden Baileys dro fra oss. Skal likevel bloggen være up-to date, kan det virke mest logisk for meg å skrive ned ønskelisten til min bursdag, før den faktisk skjer. Oh, too late. Jepp, i dag fyller jeg 22 år og det feires foreløbig med papir i nesa og operamints. Elskling er på jobb, og jeg har hodepine. Jeg har fått en gave allerede, og den er brukt noen flittige timer i går kveld. Here's the rest:


Hadde denne ønskelisten vært noe annet enn materialistisk - så hadde jeg ønsket meg Baileys tilbake.

I år ønsker jeg meg noen praktiske ting, og noen spesifikke ting.

Jeg ønsker meg nye joggesko - sånn at jeg kan jogge, og forhåpentligvis gi beina mine en positiv opplevelse samtidig.

Jeg ønsker meg tilleggspakken, Dragonborn, til spillet Skyrim, til pc selvfølgelig. (Haha, gjett hvem som fikk den, og som spiller allerede?)

Jeg ønsker meg en medaljong, et sånt et som man kan åpne og ha et bilde inni. Jeg vil at det skal stå Baileys og datoen han døde på den (eller inni) - og selvfølgelig et bilde av Baileys. Dette er naturligvis en gave jeg blir nødt til å gi meg selv, da den er ganske omfangende - og foreløbig tror jeg at jeg har funnet den perfekte, selv om den er altfor dyr - den på bildet med rubinen i midten, fra bjørg)

Jeg ønsker meg veldig, veldig, veldig gjerne to Star Wars bøker. Et encyclopedia for karakterer, og et encyclopedia for ALT. Også er det selvfølgelig noen Collectors library bøker jeg skulle hatt snarest: The Hunchback of Notre Dame, Don Quixote, Wizard of Oz, Origin of Species, Phantom of the Opera og The Hound of the Baskervilles. Og boka Do Androids Dream of Electric Sheep? av Philip K. Dick - jeg må nok lese mer av ham.

Jeg ønsker meg noen utplukkede klesplagg på jobben (som jeg allerede har tatt med meg hjem) og en finfin klokke fra CMYK (klokka mi er så godt som død nå).

Jeg ønsker meg kake og kinobesøk (The Impossible, Les Miserables, Flight). Også var jeg en tur innom leketøysbutikken her om dagen, og fant den feteste Star Wars action-figur pakka, med alle de kjente karakterene fra tribunen i Pod-Race-scenen i Episode I. Den kunne jeg veldig gjerne tenke meg (selv om den er drøyt dyr for å være en leke). Også gikk vi sørgelig forbi et Anakin-sengesett jeg gjerne skulle hatt.

Rart nok finner jeg ikke meg selv i å ønske meg Jeffrey Campbell sko - selv om jeg faktisk har et sko i siktet (på bildet) Også ønsker jeg meg egentlig et bjørg smykke, det samme anatomiske hjertet jeg har, bare i sort. Også ønsker jeg meg kløller - og det er det ønsket som ble oppfylt først. Godteri og alkohol fikk jeg i mengder med meg hjem fra StenaLine, sammen med en søt hestebamse nå kalt Fievel.

9 comments :

▲ FLO FEAT ▲ said...

I looove the necklace and also the shoes!!! Of course, I don't understand a word of what you have written in link with these things, but it's always a plesure to look at what you like, or what you have.

Circium said...

Hurra for deg :D

Aleks Crément said...

I have the spiky shoes in my ebay wishlist for a while now, but Im' too scared to buy a cheap asian version that is not going to be really good quality :-/

Arevya said...

Hurra hurra hurra for deg ^_^

De bøkene mine meg om Jane Austen sin bøker.... samme layout... Okei random ;)

Catharina said...

Aleks: me too :C i need the real thing.. just waiting to find something cheap, but real <3 there is still hope up for us :D

Catharina said...

Arevya: Jane Austen sine bøker finnes i samme design, som mini-bøker :D men jeg har ikke fått interessen for bøkene hennes helt enda, så jeg samler alt det andre foreløbig xP

Christiane said...

den bokserien er så fin, så jeg skjønner godt hvorfor du ønsker deg fler. hvor får du tak i de?
actionfigurene hørtes fantastiske ut. jeg liker så godt å lese at det finnes flere jenter som er så glad i star wars og andre "geek"-ting som jeg forguder.

Anti.Muse said...

lovely wishlist, especially the heart necklace :) nice blog :)

Lene said...

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE MED OVERSTÅTT KJÆRE FINE DU!!! Litt forsinket, men sånn går det når man til slutt har så mange innlegg på bloglovin at man ikke helt vet i hvilken ende man skal begynde...Så masse fint du ønsker deg! Medaljongideen din er nydelig, kjør på! Baileys er virkelig en liten skapning som fortjener å huskes inni ett nydelig bjørg (eller annet) smykke! Håper du fikk kost deg, omstendigheter til tross, og at alt går bra! <3

sv: Dessverre får jeg ikke gjort en tredjedel en gang, har nå i tillegg funnet ut at der er tre bokserier jeg har lyst til å skrive samtidig å på en dag for å få alle ideene ut, tror snart hodet eksploderer av tanker og ideer som vil ut! Mitt første prosjekt blir maxi tutuskjørt, skal prøve å få summet meg til å gi det ett forsøk på søndag! :) Fine du!