Tuesday, February 5, 2013

Welcome to Skyrim part II

Another set of screenshots from my Skyrim adventures. Now counting the hours til the pc Dragonborn release. Some totally lollygagging adventures, derping around on my own. Some of the last ones, before the dragon, is from the Downguard expansion. Atleast the locations are. I have Whiterun forest mod, and one that makes one of the two moons to the earth. Oh and the two screensots of my character right after each other is when I finally got rid of my vampirism. Darn stupid stuff.


















































































Og jo, jeg føler meg bedritent fremdeles. Noen som vil bytte? Jeg skulle veldig gjerne vært ute og bevegd på meg uten å få vondt, nå.

1 comments :

Christiane said...

Jeg gleder meg helt vilt til Dragonborn. Jeg er faktisk glad for at det ikke kom ut før i går, for da kom det i perfekt timing til LANet jeg skal på i helgen. Jeg kommer til å sitte klistra hele helgen.