Sunday, February 3, 2013

sånn. skikkelig. forkjøla

(klageinnlegg btw)
Åååh, jeg har ligget strakt ut i fire dager nå. I går var jeg på jobb, og det sleit meg ut enda mer. Jeg har ikke vært så forkjøla på lenge. Det er så vanvittig unødvendig å være syk. Konstant tett nese, samme hvor mange tonn med veske du fjerner fra den, og det samme gjelder den surklende gørra som har bosatt seg i lungene. 

Jeg skulle sovet for en time siden. Nå har jeg konsumert et måltid laks, som jeg ikke smakte noe av, og så skal jeg prøve å sove. Forhåpentligvis våkner jeg fri for slavesykdom og klar til jobb.

4 comments :

Circium said...

Ish, god bedring! :)

Thea Marie Fredriksen said...

Huff. God bedring!
Hørtes ikke særlig godt ut da jeg var med dere. Får håpe du blir bedre snart og får tilbake energien. Og ikke minst få fungerende smaksløker igjen :D

Catharina said...

Takk dere! <3 Uff, bloggen burde ikke få være et sted for sånne kjipe klage-utbrudd, og ihvertfall ikke noe folk burde lese og kommentere på! Jeg blir jo den oppmerksomhetsfiskern :D tusen takk likevel, jeg trenger det sårt.

Lene said...

Awh, god bedring kjære du! Håper du blir frisk fort!