Saturday, February 23, 2013


Fantastisk. Ikke bare står jeg opp grytidlig på en lørdag (en frilørdag vel og merke) men jeg er ferdig dusja og stelt lenge før jeg kunne håpet på. Nå sitter jeg i en iskald stue som er på vei til å bli bedre, har gått fra 8 grader til 15 nå (Ytterdøra har på mirakuløst vis låst seg opp og åpnet seg selv i løpet av natten - men det er en annen story), Discovery Channel står på og jeg er under et varmt og godt pledd (alle hundene er selvfølgelig under pledd de også) og tror du ikke sola titter frem igjennom skydekket og laget et fantastisk syn igjennom bjørka fra stuevinduet? Åh, jeg elsker tilværelsen. Nå skal vi snart se så mange filmer vi klarer, tygge tyggis, spiste middagsrester til frokost - men først: Skyrim!

Andre ting som må gjøres denne lørdagen er:
støvsuge stua, rense kattedoene, rydde kjøkkenet, vaske klær og lakke negler.

0 comments :