Thursday, January 17, 2013

winter

Baileys har fått skikkelig matlyst igjen. Jeg har ikke gått opp i vekt i jula. Snart skal jeg gjøre noe med håret mitt. Rosa nybada Baileyssnute. Riskrem. Soloppgangen over de snødekte trærne gjennom den tykke tåka. Masse filmer som gjør meg glad. Kafékos med elskling. Tegning og idemyldring. Kjærestesnakking. Forkjølelse. Det kan være fint med tøfler og pysj hele dagen. Salater. Å lage mat med elskling. Å løpe til bussen. Å skrive handleliste til elskling. Fridager midt i uka.


Jeg løper straks til bussen på vei til jobb. Jeg får ikke sett elsklig før i kveld.

3 comments :

▲ FLO FEAT ▲ said...

I see that the weather is quite as cold in your country as in mine ! Pretty pictures of snow which give me desire for making similar.
:)

Draupne said...

SV: Åh så koselig å høre! Slike kommentarer gjør det lettere å holde blogg-motivasjonen oppe:)
Noen av bildene ble jeg fornøyd med, men har ikke fått sett på dem enda, får se om jeg slenger dem ut her litt senere. Men jeg er veldig selvkritisk så jeg forventer at resultatet skal bli helt perfekt før jeg føler meg fornøyd. Og sort/hvitt funker alltid.
Takk for at du likte dem, setter jeg pris på:)

Magda said...

The weather seems great up there ohhhh, i am so jealous!!! Save some snow for me haha!!! Gorgeous pictures!!!