Saturday, January 5, 2013

Nostalgia drawing

Da jeg var liten var jeg en flittig tegner. Jeg tegna noe hver dag. Jeg kan ikke si jeg var veldig kreativ på den tiden, men jeg tegna ihvertfall mer enn nå. Da jeg var liten var greia mi hester, og særlig "bebi" hester med smokk i munnen og fille på smokken (sånn som jeg selv hadde). Jeg pleide å tegne kosedyr hestene mine og jeg tegnet dem både på store og små ark. Alltid tegnet liggende i profil, vel og merke. Det eller stående. Noen av dem fikk vinger på tegningene også, selv om de ikke hadde det.

Jeg fikk en tegnebok til jul av søs. Det kom godt med og jeg har allerede tegnet meg fem sider inn i boka. Greia med øynene under er en av dem:




5 comments :

Grace said...

You were very good! You should keep it up.

Lene said...

Du er damned dyktig, er du! Råstilig tengning, håper vi får se mer etterhvert! :D

Fainting Spell said...

It's perfetc!! It's so cute!

Vardøger said...

Du burde begynne og tegne mer! Utrolig bra! ♥

Kat said...

That´s incredible ! *___*
More !