Sunday, January 13, 2013

my weekend

På fredag hadde jeg fri, og dro derfor inn til Oslo for å møte Mia, på Adam og Eva. Hårkonsultasjon. Ikke bare var det kjempekoslig å endelig møte henne, men vi fikk endelig sett litt ordentlig på hva som faktisk kan gjøres, og ikke minst bør gjøres med håret mitt. Etter mye vind og kulde var håret mitt helt pistrete da jeg kom fram. Alt som antydet skinnende sunne tupper da jeg dro hjemmenifra var blitt borte, og det støttet vel egentlig bare ønsket om å bli kvitt 15 cm. Vi satt opp en time i slutten av januar, og jeg kjenner jeg gleder meg veldig. Endelig litt forandring. Resten av helgen min var som følger:

watching Planet Earth  †  eating candy  †  reading Frankenstein
cuddled with Baileys  †  beautiful red nailpolish  †  veggie pizza

2 comments :

Autumn Monologue said...

This sour candy-stuff <3

▲ FLO FEAT ▲ said...

I like this kind of candy too much ! ( and also the color of your nail varnish)