Monday, January 14, 2013

My Floyd favorites

Selv om jeg jobber i en Floyd butikk, syns jeg det er gøy å se varene på nettet også. (Og helst også for å se at det samsvarer i forhold til salgsvarer osv). Litt pirkete må man jo få være! Jeg har plukket ut noen av mine favoritter for dagen, sånn, før alle de fine vårpastellene kommer inn for fullt! Det meste av dette er salgsvarer som vi også har i butikken, og noen varer som jeg allerede besitter. Alle bildene skal være linket til produktet, om du skulle ville sjekke det ut.

4 comments :

Anonymous said...

Ja vinteren er ikke bare fæl, det er mye kos også men jeg begynner og bli litt sulten på vår :)

Takk for bilde kommentaren :)

Autumn Monologue said...

That studded pullover on top right is awesome, but I guess it's easy to do it by yourself :)

Catharina said...

Autumn Monologue: yea, def. and it would propably be cheaper aswell. And you could do it with any type of pullover. I hate restrictions like this.

Christiane said...

Utrolig mange fine og søte klær. (: