Saturday, January 5, 2013

Christmas: the materialistic part

Litt idiotisk av meg å la den materialistiske delen av julen 2012 komme først, egentlig. Men sånn er det når man ikke tar fullt så mange bilder som ønsket.

Noen ting er ikke med på bildet, som en fantastisk selskapskjole og en jakke som begge var gaver fra svigers. Smykker og piercinger har jeg heller ikke tatt med. Et stort bestikksett og en håndholdt støvsuger var også blandt alle bortskjemmelsene.

Skoene kjøpte Rino til meg før jul, og jeg holdt nesten på å ta livet av meg selv på isen i dem. De får vente til våren. Jeg elsker dem forresten. Jeg har ikke fått uttrykt min kjærlighet for de skoene, men jeg har siklet på dem helt siden de dukket opp i sort på DNA. Nå er de mine! Veske, filmer, ørevarmere, gensere, neglelakk og en insekt-samleboks fra elskling. Da har jeg et sted å oppbevare de rare døde jeg finner! Jeg fikk også et pysj-sett av elskling fra Gina Tricot. Shorts og lang bukse og en singlet. Jeg vurderer å kjøpe meg skjorten i samme farge selv. Det er jo så kjølig for tiden! Buksene er fra FLOYD og de er fantastiske til tross for at jeg egentlig ikke er særlig for høytlivsbukser. En i matt sort, og en mer selskaplig en i blankt stoff. Den blå genseren, det røde skjerfet, den blå neglelakken og mini-parfymene fikk jeg av mamma og pappa. Pappa er flinkis og shopper julegaver ♥ Den andre parfymen er den nyeste parfymen til Tommy Hilfinger (Tommy girl). Den er fantastisk og jeg håper jeg aaaldri går lei den!
















3 comments :

Lene said...

Damn, massemasse fint og kos! For ikke å snakke om en god del nydleik!

Draupne said...

SV: Koselig å høre! :) Fikk alt jeg kunne ønske, over all forventning. ^^
Ringen er utrolig fin og jeg er utrolig glad jeg fikk den<3

Vardøger said...

Kjempe fine sko :-)