Wednesday, January 23, 2013

Christmas: as Baileys saw it

Jeg tilbringte de tidlige timene på julaften hos foreldrene mine. Der ble jeg plukket opp og resten av kvelden ble tilbringt hjemme med svigers og alle dyra. Det første jeg gjorde var å hente teppet til Baileys, og som bildet viser klatrer han rett opp på meg når han kjenner igjen teppet. Det er den beste måten å lokke han ut av bula (kurven) sin på.

Deretter satt vi oss ned i sofaen, og Baileys fikk en rød løyfe. Så var det venting. Først energisk venting. Da det ble kjedelig gikk vi over til endeløs, dødskjedelig venting. Alle kan jo se at han kjeder seg skikkelig der han henger med trynet!

Så kom endelig maten. Gompen spiste seg mett, og vi spiste like etter det. Deretter var det gaver, og Baileys var helt med når jeg sa han skulle være det, fordi det var gaver til han. En fantastisk idé å gi han en boks stappfull av godteri. Nå kaller vi det skattekista.

Deretter tok vi av båndet, jeg kledde meg i en pysj jeg fikk i gave av elskling, også spiste vi riskrem.








← scroll like this →

Æf, jeg vet jeg er treig med å blogge om ting som skjer, men det må bare bli sånn eller ingenting. Nå skal jeg i dusjen og straks stikker jeg på jobb.

3 comments :

Lene said...

Så fin han var med sløyfa si! Han ble nok storfornøyd med den gaven, ja! :D

Christiane said...

så søt!

Fainting Spell said...

He didn't destory your tree!? My boyfriend... with three cats... well, I think next year we will buy a new christmas tree xD
I love the pics of Baileys with his gift :)