Sunday, January 20, 2013

Black Milk favorites

8 comments :

▲ FLO FEAT ▲ said...

It's strange that you write an article like that today ! I precisely had just begun a similar article with all my favourites from Black Milk. I vote in first for the swimsuit with bones.
I am saving to buy it from here the summer ! :)

Villfaren said...

Jeg ser frem til LotR-kolleksjonen! Sett bilder på tumblr (vet ikke om de er 100% pålitelige dog), og det ser jævlig awesome ut!

Catharina said...

FLO FEAT: Aww yay! I'm saving money like a madman myself. Need some treasures like that in my closet! Can't really get myself to choose yet though. I love the catsuits! <3

Catharina said...

Villfaren: åå, er det sant?! Da må jeg jo bare vente litt til før jeg bestiller noe da :D Det MÅ jo komme en dag..!

Lene said...

ELSKER BLACKMILK! Har en galaksetights derifra å skal bestille litt fra LotR og hobbiten kolleksjonen som kommer om bare to små dager! Der er minst to leggings der som jeg MÅ ha :D Bare en liten heads up tho, frakten, tollen + fedex kan fort bli dyrt!

Christiane said...

Digger klærne fra Black Milk, men jeg har ikke kroppen til å bruke det, så jeg beundrer det kun på avstand.

Christiane said...

Pøh, du har da ingen grunn til å tenke slik! Jeg tror du kommer til å bli enda finere enn du allerede er i fine Black Milk-klær. Gleder meg til å se deg med de på. :D

Catharina said...

Christiane: aww, koslig å høre! Vel, vi får nå se likevel. Jeg har jo ingen erfaring med hvordan stoffet er osv, så det kan bli spennende.