Wednesday, January 9, 2013

Baileys and I ♥

Jeg jobber sent i dag, så jeg har hatt muligheten til å dra meg mange timer i senga. Utnytta jeg det? Gjett om. Da Rino dro på jobb i 8-tiden var jeg og baileys dandert under hver vår dyne, på samme pute. Soveromsdøra ble stående oppe for tilgjengelig toalett for Baileys. Med klassisk musikk på tv'n sovnet vi begge to. Der lå vi, og våknet med en times mellomrom, i hele 4 timer. FIRE timer!!! Vel, jeg har vært forkjølet i det siste. Sånn teit forkjølelse som tviholder uten å gjøre deg spesielt stor skade annet enn å tappe deg for energi og ta fra deg smakssansen og matlysten. Kanskje jeg trengte å sove? Heh, unnskyldning.

Baileys fikk mat og jeg gikk på toalettet. Jeg lot døra til soverommet stå oppe, slik at jeg ikke ble møtt med en kavende Baileys som hadde gjort fra seg på skoene mine. Igjen. Jeg åpner døra litt i sjokk-krise, for selv om han hadde vært flink til å gå på do i kassa si, så kunne han jo ha tatt med seg bæsj opp i senga igjen? Gross, I know, men dette er Baileys sanne side! Lover!

Anyhow, jeg gikk og titta på avføringen hans, sånn som jeg pleier (i tilfelle det er forandringer som blod eller konsistens) og guess what!? Baileys har bæsja suppe i en lang tid nå. Da mener jeg LENGE altså Men nå? Nå var det en søt liten kladd med klumper Ingen rennende suppe. Dyreeiere vil være de eneste som forstår dette, altså. Gled deg til du selv får adoptert!

Jeg ble så glad for å endelig se ordentlig avføring at jeg fortalte det videre med en gang. Jeg feira med å spise en boks ananasbiter, og Baileys ville veldig gjerne drikke sausen. Veel, den inneholder sukker, så han burde ikke - men han var jo såå flink! Og, halo, hvem vil vel ikke se sin egen katt drikke sur juice? Han fikk bare litt da, må jo passe på at han ikke får rally i magen igjen ♥

Baileys flørter med blikket ♥

Nå skal jeg straks reise på jobb, og da kommer elskling hjem for å passe Bailern.

PS. det er helt grusomt stille i stua. Ingen raring titter ut av en snedig kammuflasje blant alle teppene og putene. Det merkes at hun mangler ♥

0 comments :