Tuesday, November 6, 2012

Skyrim: Dragonborn

OMGOMGOMGOMG!

De som har bladd såpass langt bak i bloggen, eller kjent meg siden jeg gikk på barneskolen vet at jeg brukte mange timer på å sitte inne i fint vær for å spille The Elder Scrolls III: Morrowind. Og for de som er litt oppegående har de sikkert fått med seg at jeg spiller The Elder Scrolls V: Skyrim for tiden (og har nylig begynt å spille på pc istedet for playstation).


Denne traileren avslører en tidligere antatt ny expansion pack, hvor man har mulighet til å reise til en øy nordvest for landet Skyrim og nordøst for Morrowind(der jeg brukte mesteparten av livet mitt både virituelt og ellers); en øy ved navn Solstheim. Da Morrowind var poppis ble det også gitt ut to expansion packs, og den ene ved navn Bloodmoon (som gav deg mulighet til å bli varulv bla.), gav deg også mulighet til å reise til Solstheim. Drømmen min siden Morrowind har vært at de en dag skal lage den samme verdenen med god grafikk. Ååå, jeg gleder meg helt vilt! Tenk at jeg skal få reise til Solstheim igjen? Og atter en gang bli jagd av plagsomme Riekling Raiders (de blå mennene som sitter på villsvin i traileren). I følge traileren så jeg også en Ascended Sleeper, en Corprus stalker og en Bull Netch! For å være heelt ærlig driter jeg bittelitt i nye quests og sånn, for jeg er så sinnsykt gira på å gå rundt i en telvanni og ashland-lignende by! Tenk om de til og med har Stilt Ridere?

Ååå, jeg er såå gira! For min egen del skal jeg få satt igang Morrowind igjen og skyte noen screenshots og nerde til bloggen litt.

4 comments :

Lene said...

Wicked :D Høres virkelig ut som om du har noe å se frem til der, ja! :D

Kat said...

It's epic. I love Skyrim and it's soundtrack.

Catharina said...

Kat: Yea, so do I, therefore I know I'm going to love this new expansionpack aswell! As i've written in norwegian, there's going to be a new island you can travel to, and its the same island you can travel to from the elder scrolls 3, with the "bloodmoon" expansion. I'm so so sooo looking forward to this! :D

Kat said...

For real! I'm so gonna play this, too. Got Dawnguard and stuff and won't miss an expansion. Though I'm a bit busy playing Guild Wars 2 atm. Hehe