Monday, November 26, 2012

Loving my lists:

Pakke inn julegaver.
Handle siste rest på internet.
Planlegge hva jeg skal ta med meg på julefest.
Planlegge en fotografering i form av antrekk.
Finne en kjole til nyttårsaften (fant en, men den var for stooor. buhu)
Lage adventskalender til Baileys.
Pynte til jul.
Farge håret.
Lakke neglene.
Bake julekaker med søs.
Montere pepperkakehus to ganger.
Juleshoppe med søs.
Tegne Bestemor-Grete.
Bade Baileys.
Skifte på senga.
Ta flere klesvasker.
Kjøpe strømpebukse.
Poengtere juleønskene mine i stor grad slik at de høyst sannsynlig ligger under treet den 24.

1 comments :

Lene said...

Fine listen! Virker som du har en fin førhjulstid forran deg! :D

sv: Tuusen takk, både fra meg og Mira :D Bikbok-kjolen er virkelig rå! :D Den andre ble kjøpt på en butikk som ikke har noe særlig med egne merker, men tar inn andre, kommer ikke på hva verken butikken heter eller kjolens navn heller tho X) Ååh, kjenner jeg får lyst til å besøke jobben din om det er den type ting som er der!