Monday, November 26, 2012

Last monday of November 12

Endelig mandag igjen. Forrige uke var hektisk. Jobben tar overhånd og jeg prøver å skvise inn litt julegaveshopping i ny og ne. Gavene begynner å hope seg opp, men jeg har fremdeles en del ugjort. Selv diverse uplanlagt også. Noen er altså så vanskelige å finne gaver til! Jeg planlegger å tegne et portrett av Bestemor og gi det til henne i gave. Hun er litt eksentrisk og har vært kunstsamler/selger i mange år. Forhåpentligvis klarer jeg å skvise fram noe interessant noe.

Hele agendaen for desember er egentlig satt. Ihvertfall frem til julaften. Hva som skjer da aner jeg ikke. I utgangspunktet skal jeg være hos foreldrene mine, men tanken på å ikke få vært med Baileys på hans siste Jul er forferdelig. Jeg klarer ikke helt å sette meg til ro med hva det blir til, så jeg tenker vi heller tar det litt på sparket. Baileys har det fint, forresten. Han sitter i armkroken min as i write.

I det siste har jeg sett farlig lite film, blogget farlig lite, spist særskilt lite og ellers hatt det helt topp. Baileys og Rino er i kjempegodt humør og vi er en super trio som alltid. Goro er fremdeles på besøk (skal prøøøve å huske å ta bilde), og kjæresteparet har parret flere ganger, så snart får vi forhåpentligvis noen rynkete bebiser i hus! Gleder meg vanvittig til det, håper på mindre jobb i en periode rundt da, slik at jeg får stelt med kattene.

På lørdag dro jeg tidlig ut med en venninne for å juleshoppe før jobb. Flere gavekort lå jo fremdeles fulle etter bryllupet, og da det nærmet seg et år var det greit å få brukt det (og gjerne på litt praktiske ting). Etter jobb deltok jeg som skuespiller i en annen venninnes eksamensfilm. På søndag dro vi tidlig ut (med Rino som del av filmcrewet) til Vikersund for å filme resten av filmen. Vi stod og holdt på å fryse ihjel (og jeg var desverre dum nok til ikke å ta med fotokameraet for å dokumentere!) Nå er Rino blitt forkjølet og jeg sliter med noe annet som sikkert bare er stress.

Jeg har nettopp sitti og lagd en fotobok av tyrkiaturen på fotoknudsen sin nettside. Gleder meg til å få den hjem og pakke den inn til meg selv! Hvis jeg rekker skal jeg blogge litt mer fremover. Prøve ihvertfall (det ender alltid fatalt om jeg lover). En ønskeliste er alltid gøy å dele, for lister de har vært ikkeeksisterende i bloggen på en stund; og jeg som elsker å skrive lister!

0 comments :