Saturday, November 10, 2012

Killing Them Softly

Killing Them Softly er en film jeg har lenge sett frem til å se. Jeg vil ikke røpe noe, eller ødelegge noens fremtidige oppfattning av filmen (men at jeg i det hele tatt blogger om den sier jo sitt). Det eneste jeg konkret ønsker å meddele, er at jeg er glad filmen byttet navn fra "Cogan's Traid" til "Killing Them Softly". Du vil være glad for det du også. 

Filmen er basert på en novelle (Cogan's Traid) av George V. Higgins.

Her er traileren, som jeg personlig så først nå. Se den på eget ansvar, da den som de fleste trailere avslører så og si hele filmen.

2 comments :

Fainting Spell said...

It's good? I wanted to see it! Have you watched Looper?? :D It's great!

Catharina said...

Im sooo looking forward to see Looper aswell, but I need more time to watch more movies x)