Thursday, September 13, 2012

September 13th

Endelig hjemme etter en eviglang dag. Jeg satt i fem timer og leste lekser på skolen i morges før jeg skulle på seminar. Deretter dro jeg opp til scorpius og skjøt åtte hull i øra. I know, åtte!!! Og skyting er jeg forøvrig ingen fan av med tanke på ulempene, men det er så sabla billig der. Også skjøt de den ene feil, og den var veldig feil/skeiv også, men jeg skal se an om den går an å ha når jeg bytter smykker. Smykkene har jeg hatt lenge, da jeg har ventet på denne annledning i evigheter. Med meg hadde jeg den godeste Mette som support og med-skyter. Altså, hun skjøt også. Fire hull i øra og en i nesa. Det var fint. Dette høres fryktelig spontant ut, men vi har snakka om å dra på scorpius sammen i to år (!)

Jeg kom hjem for knapt en og en halv time siden. Siden da har jeg klikket hjem en voldsom ny stasjonær pc. Herregud som pengene flyr. Sparingen kommer godt med nå. Det var stort behov for en pc med kapasitet til å jobbe i adobe-programmer som premiere pro og after effects. Det skal sies at selv om denne laptopen jeg skriver på nå er relativt ny og faktisk veldig bra, så er ikke skjermkortet noe særlig å skryte av. Den er derfor ikke noe særlig glad i HD-filmene som kameraet produserer, og det er jo ingen vits i å filme hvis du ikke kan redigere det. Hvis elskling skal kunne jobbe litt med filmprosjekter fremover er det essensielt å ha en arbeidsmaskin. Kanskje jeg kan dra fram tegnebrettet og sette meg ned på den "gamle" stasjonære fra nå av? - Bare hvis jeg finner en skjerm gratis et eller annet sted.

Nå skal jeg sove og bli klar for en dag med jobb i morgen. Det er så teit at jeg jobber kveld og elskling jobber tidlig. Vi ser hverandre svært lite når det skal være sånn. Baileys hilser fra under dyna og jeg melder meg herved ut. Natta!

1 comments :

Lene said...

Åtte? Damn girl! Om du har lagt ut bilder som jeg snart kommer til gleder jeg meg til å se, om du ikke har lagt ut, gjør det, snille? :D Rart det der hvordan både penger og tid flyr, der er rett og slett bare aldri nok av noen av delene!