Saturday, September 1, 2012

first day of september 2012

Finally home from work. Tired. Long week.

Happy though!

Nå er alle valpene solgt, og det er egentlig litt trist. Ellers har jeg en eviglang liste med lekser og ting som skal gjøres i huset. Inni alt det usakte virrvarret skal jeg også få til å se noen filmer.

Innkjøp kommer kansje også. En liten update ihvertfall. Også må jeg vise fram en kjempefin side som selger smykker. Jeg skal gjøre noen kjøp der i morgen, og det skal jeg vidreformidle her.


Welcome to all new followers! Feel free to make personal contact, and I hope you all will enjoy yourself in this humble corner of the blogger-community!

3 comments :

Lene said...

Smykker? Show away :D Innkjøpene och! Syns det er så fint å se hva folk finner og setter sammen! Lykke til med lekse og gjøremål, det som må gjøres, må gjøres :)

Lise Myy said...

sv:Hvor var det du kjøpte de billige hen da?:O Syns de fleste sko har dårlig kvalitet for tiden, men blir vel ikke dårligere enn på økonomisko haha. Men de jeg kjøpte er fra Portugal og veninna mi der har et par som vistnok er i god kvalitet så da gjenstår det å se =P

Åhh Koyaanisqatsi er jo fantastisk :)

Kom og spill:D haha. Aner ikke hvor du bor engang jeg men sikkert ikke oslo?

▲ FLO FEAT ▲ said...

I like your blog very much !
Jewelry and pictures are very interesting, I wanna fallow you !