Thursday, September 27, 2012

Autumn

Min favorittdel av året er endelig kommet for å bli. Regnet, floraen rundt meg som ved forråtnelse og fargeskifte ser ut som en helt ny verden. Lukten, de kalde nettene, skitne hundepoter, våt kattepels, kråkenes repetitive sang som settes ekstra pris på. Frosten sniker seg på i de tidlige morgentimene også.

Jeg prøver å nyte det så godt jeg kan, men ettersom jeg drar når det er mørkt og kommer hjem med mørket får jeg bare med meg regn under lyktestolper, fortryllende tåke og en skyklar stjernehimmel. Til og med nordlys har jeg fått med meg. Det var mange år siden sist.

Istede for å beklage den dårlige bloggingen, blogger jeg heller litt nå som jeg har tid mellom alle bøkene. Det blir for dumt å klage. Jeg skal sumle meg til oppdateringer når den tid kommer. Først og fremst kan jeg fortelle at vår kjære, eksklusive playstation 3 marskin har tatt kvelden for godt, og inni den er den uvurdelige special-edition versjonen av Uncharted 3. Jeg slår ihjel den boksen for å få ut det spillet, srsly. Ou, så jepp, nå venter vi på enda et pengedrøss; i form av at vi kjøper en ny playstation. Derfor venter vi foreløbig bare på releasen av den nye slim-varianten. Ikke like kult at vi ikke lenger kan spille ps1 og ps2 spill på den da.

Over til høst igjen: Kaffen byttes snart ut med kakao på kveldstid. Nye tøffler er allerede innhøstet og klare til bruk, skinnhandskene er funnet fram sammen med alle de tykke halsene.

Det eneste som ikke helt følger etter denne høsttrenden er neglene mine som er malt i metallisk blå-grønn. Stilig, though. Baileys hilser og har det fint.

2 comments :

Skyggemare said...

SV: Tusen takk, Catharina :) I lige måde ;)

(Og har forresten ikke glemt det vi meldet om)

Fainting Spell said...

I love autumn