Sunday, June 17, 2012

little sunday

Jeg er ganske sliten etter en lang uke. Dette selv om flere dager ble tilbrakt hos mamma og pappa, noe jeg anser som en liten ferie. Turer, shopping, turer, plenklipping og turer. Jeg orket ikke drasse på speilreflekskameraet, så en eller annen gang dukker det opp crappy bilder her fra de dagene.

Ellers er alt bra. Baileys har det fint. Emma er ramp. Wiola har enda ingen tegn til drektighet. I går stappa vi i oss alle slags frukter dyppet i hvit sjokolade. omnom. Nå har jeg nettopp innstallert Morrowind på den nye pc'n, og er i ferd med å overføre plug-ins og saver fra den gamle laptopen. Det blir fint! Snart installeres tegnebrettet og jeg får forhåpentligvis litt kreativ sysling utover sommeren sammen med den nye fiine laptopen. Jeg vil ha Skyrim installert her også, men det er fremdeles dyrt. Jeg tror jeg venter på expansionpack'en som kommer, også venter jeg litt med Oblivion også, for selv om det er billig er det ikke nødvendigvis så gøy. Jeg husker fremdeles godt at jeg ble svæært skuffet.

Bilder av ting og tang dukker nok opp etterhvert i litt mer meningsfylte blogginnlegg. Eller, innlegg med litt tanke bak, ihvertfall.

1 comments :

Lene said...

Gleder meg til bilder! As always^^ Alltid wicked å få seg ny laptop etter å ha levd med ett gammelt vrak, husker selv når jeg erstattet "mursteinen" på nå 6 år med macen, synes jeg hørte hallelujakoret!