Wednesday, June 6, 2012

the beams of light touched my eyes and gave me sight


Jeg vet ikke hva det var, men av en eller annen snodig grunn var jeg litt lei meg i dag. Ellers har det vært fint. Tur i regnet, Shrek-marathon, smil og en tidlig morgen. I dag kom gifteringene våre, så jeg drar ekstra tidlig i morgen for å hente dem før jobb. Gleder meg sånn til å se dem! Jeg blir borte i hele morgen, og jeg gruer meg faktisk litt til en forandring. Ryggen min gleder seg til noen fridager neste uke. Jeg vet ikke om jeg klarer å bruke "alle" de få fridagene mine hos mamma og pappa neste uke, men litt må jeg få til. Klippe plenen, gå noen turer og kanskje fiske hvis jeg rekker. Også puste liv i pc'n alá adobe og office.

Ellers gleder jeg meg til et avbrekk med frognerparken på lørdag etter jobb. På søndag har svigers mottat den nye 60" tommers tv'en vi skal invie med shrek 3 og 4.

Åh, jo, også gleder jeg meg noe fenomenalt til kles-shopping til neste lønning. Jeg døde litt da jeg vandret rundt på senteret på tirsdag. Det kommer et dryss med ønsker på bloggen snart. masse fint!

1 comments :

Saritschka said...

Beautiful pictures, dear! :)

Xx,
Saritschka.