Monday, June 4, 2012

4th of june

Warning: rotete innlegg.. haha, jeg elsker rotete innlegg.

Jeg skulle egentlig nettopp kommet inn døra, men takket være en veldig søt skjef fikk jeg gå tidligere og rekke bussen! Vi har allerede rukket å farge øyenbryn og dusje før vi nå sitter med hver vår laptop* på fanget.

*Greia er nemlig at vi har kjøpt ny laptop. Foreløbig er vi kjempefornøyde, men det gjenstår å se hva den er god for når jeg får inn alle adobe-programmene. Tegnebrettet og Morrowing får vente til da. Kanskje jeg til og med kan spille moderne spill på den?

Materialismen slutter ikke der; i dag bestilte vi oss nye gifteringer med gravering inni. Fint, litt spontant, men helt hærlig å endelig ha gjort! Lommeboka tillot ikke noe mer enn sølv, men det er fint det og. Dessuten har vi tatt helt av med filmer i det siste, og senest istad kjøpte vi to (forskjellige) stativ til playstationkontrollene. De ligger jo ellers bare å slenger, det ser mye mer ryddig ut i tillegg til at de blir ladet der.

Jeg har vært ute i hele dag. Jobb fra 0855-1655, møte elskling, shoppe frem til kl 21. Jeg skulle på et møte 21, så det var ikke vits i å dra hjem. Shoppingen gikk vel egentlig ikke ut på noe annet enn å stå og se på Dee Snider (Twisted Sister) signere bøker. (Jeg fotograferte Rino og Dee sammen.) Planen var jo egentlig å shoppe masse, særlig gaver til elskling, men da ringene ikke akkurat var lommerusk ble det mindre av det. Rino har bursdag på onsdag, og jeg har klart å skvise inn en fridag for å gjøre dagen litt spesiel for ham. Vi tok en forhånds-bursdagsdate i dag med asiatisk mat. omnom.

Jeg løper fra møtet kl 2130 og elskling glemmer lommeboka mi på jobben sin. Han styrter inn for å hente den igjen mens jeg febrils prøver å holde igjen bussjåføren. (Månedskortet mitt er i lommeboka)

Nå sitter vi som sagt med hver vår pc på fanget. Baileys koser seg på fanget mitt og hilser masse. Bildet er uten realson, men det er et(tre) bilde(r).

Bluse → Floyd, Fjær → Glitter