Thursday, June 7, 2012

01.34

hah. så tapersk er jeg blitt at jeg sitter og surfer i min egen blogg. på en ny og behagelig laptop såklart. som har infinite levetid uten lader. elskling har sovd i en og en halv time allerede. han skal veldig tidlig opp. det skal ikke jeg, men det blir tidlig fordet. så jeg kan rydde litt og dusje.

jeg liker å lese min egen blogg, jeg. se på bilder av baileys og sånn. jeg kommer til å gjøre det oftere om han blir borte. bare nyte skikkelig at jeg tok såpass mange bilder av ham. at jeg delte av ham mens han enda var. uff det blir litt for mye snakk om død for tiden syns jeg. jeg liker det ikke. ikke på dager hvor jeg er litt ekstra trist heller.


jeg leser ikke bare i bloggen altså, jeg sitter faktisk og hører på min egen youtube spilleliste(!) hvor tapersk er ikke det? jeg liker det.

nå må jeg sove. baileys er alene i bula, så det er bare meg og elskling. jeg håper på å klare å være noe annet enn en dass tilsvarende en død katt i morgen tidlig. altså, så jeg kan si adjø til elskling før han drar, uten å bare grynte. men det spørs nå som det blir så få timer.

ting å gjøre liste:
farge håret
installere morrowind på pc'n
farge øyenbrynene mine
vaske klær
shoppe (ikke spør hva som skjedde med restriksjonene)
blogge litt ordentlig og ikke bare tullete og spontant og teit og unødvendig
redigere bilder
sove

3 comments :

Agonee said...

Så bra du har fått deg ny laptop!:D Blir nok bedre å spille på den, tenker jeg. Baileys er kjempeskjønn. Elsker bildene du legger ut av ham.

Lene said...

Det er til tider deilig å ha en blogg å se tilbake på, digital minidagbok med massevis av minner! And for the record, jeg synes verken du blogger bare tullete, teit eller unødvendig og blir alltid glad når jeg ser navnet ditt poppe opp på bloglovin :)

Skyggemare said...

SV: Så hyggelig å høre :) Nå venter jeg bare på å ha noe å blogge OM, hehe :-p