Saturday, May 12, 2012

without hair

Noen spurte nylig på Formspring om Baileys og Emma kommer godt over ens. Jeg følte at disse bildene under her svarte godt på det.

På spørsmålet svarte jeg dette: "De går kjempegodt overens. Baileys er liksom blitt litt "bestefar". Emma steller han til tider, men hun er mest bøllete. Baileys er bare litt gammel og gretten, men han er aldri slem, og de sover som regel oppå hverandre. Emma tar selvfølgelig det initiativet."

Akkurat nå sitter Baileys-gisen på fanget og maler. For noen dager siden mistet han en jeksel, og jeg har handlet inn en hel haug med favoritt-bløtfôret hans slik at han bare kan slikke i seg kaloriene. Han er en gammel gris, og han fortjener å bli bortskjemt.

Wiola er bortreist og har det fint. Vi har det fint, forkjølet både gubben og jeg. Vi har nettopp vært i bursdagsselskap til tantebarnet mitt, jepp jeg er tante, og jepp, jeg er tante til en som er fylt 20! (gratulerer!). Vi har jobbet mye i det siste (0855-2400 på torsdag), alltid til forskjellige tider, jeg mister masse busser for tiden, men jeg har det fint. I morgen er det fri, og da skal huset vaskes, hvis jeg er så dårlig i morgen orker jeg ikkeeee.

Noe mer nytt da? Nje. Jeg vil blogge meeer. Det er så trist å se tilbake på en tum blogg.

1 comments :

Petush said...

♥___♥

www.petushs.blogspot.com